منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 12, 2008 11:24 am

جاءت اليها امها ووجهها يتهلل بالبشر تكاد اساريره ان تنطق فرحا وقالت ابنتي لقد جاء فلان وابنه لخطبتك
الجم الفرح الفتاه اخرس لسانها ونطقت عيناها ببريق السرور
الان سيتحقق حلمي ابني بيتا من السعاده واربي جيلا يكون قطعه مني اربيه علي ناظري يكون عونا لي في الدنيا وخيرا لي في الاخره
لم تبت تلك اليله فهي لاتختاج النوم بعد ان تحولت احلام نومها الي حقائق تداعب يقظتها
وافق والدها علي الخطبه وتمت الرؤيه الشرعيه وسر بها وسرت به وابتدي الجميع يوزعون رقاع الدعوه لليله الفرح الموعوده
ذهب العريس الي عمله واخبر بعض اصدقائه بانه سيتزوج ابنه فلان فبارك له الجميع
وفي اليوم التالي جاء احد زملائه وقال له الله الله انت اذن ستتزوج الكاتبه الفلانيه في المنتدي الفلاني
نظر العريس الي زميله متعجبا عمن تتحدث وماهذا الكلام؟؟؟؟
قال زميله خطيبتك كاتبه في منتدي بالاسم الفلاني
قال له وما ادراك وما اعلمك؟
قال اختي تعرفها واسرت لها بذلك وهي تكتب باسم مستعار اتريد ان تقرا مواضيع خطيبتك
قال العريس والعرق يتصبب منه ولما لا؟؟؟
فتح الزميل المنتدي واستخرج بالبحث جميع مواضيعها ثم بدا الاثنان في التصفح
فها هي ترد علي فلان ةتشكر فلان ةتتناقش نع فلان وتضحك من طرفه فلان وهذا فلان يمدح ماتكتبه ويثني علي ماتكتب وهي ترد عليه بالثناء والشكر
احمر وجه الخطيب وخرج من المكتب واتصل ببيت خطيبته وقال لامها هل تسمحين لي ان اكلم خطيبتي قالت امها لامانع
اخذت الفتاه الهاتف وقلبها يخفق ويداها ترتجفتان تخشي ان تسمع الكلام المعسول وان لا تملك القدره علي الرد وهو يحدثها عن بيت المستقبل
لكن فاجاها بسؤال واحد هل انتي الكاتبه الفلانيه في المنتدي الفلاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالت نعم انا هي قاطع حديثها وقال اسف لا اتزوج فتاه انترنت
واغلق السماعه
انا عايزه اعرف رايكوا في الموضوع ده وبالذات الشباب بسالكوا سؤال بسيط جدا ومش عايزه كلام وخلاص اكتب اللي هتعمله تقدر تتزوج بنت انترنت ومنتديات ؟؟؟؟؟؟ مع ان انت متاكد ان البنت كويسه ومحترمه وانت عارفها كويس وداخله باسم مستعار ماحدش عارفها عايزه رايكوا وانتوا يابنات لو حصل معاكوا كده ايه هيكون رد فعلكوا
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 12, 2008 2:11 pm

امممممممممممممممممممم

scratch Embarassed انا بصراحه مقدرش افيدك فى الحكايه دى لنى انا مليش فى الجواز اصلا ولا فى النت ولا غيرو

بس ممكن اقلك حاجه فى ناس كتير اعرفهم اتعرفو على بعض من على النت وتجوزو وعيشين حيتهم عادى جدا
اولا عاوز اقول حاجه لو الشاب او البنت اتعرفت عليه من على النت او غير النت هتفرق ايه
بتهيقلى مش هتفرق حاجه

فى حاجه عاوز اقلها عن الى اتجوزو من على النت ولتجربه دى حصلت ادامى ولله وا التنين اكتر من اخواتى طلامه التنين بيتكلمو من الاول بى صدق ومفسش بنهم كدب مش هتفرق حكايت نت او غيرو

من الاخر الى عاوز اقولو يا جماعه ازا كانت بنت نت او ولد نت واحد ولله ونا بنسبالى بقول عادى جدا لنى مفهاش حاجه انها بتتكلم فى النت طلامه انا عارف انها على خلق وعرفه كويس هيا بتعمل ايه ومش بتعمل حاجه تغضب ربنا يبقا خلاص

مشكوووووووووووور اختى سارة على موضوعك المفيد وا الرائع
https://zekraiat.yoo7.com
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 13, 2008 2:09 am

انا قصدي كده مادام البنت كويسه وهو عارفها كويس يبقي ايه المانع وانا رايي في الراجل ده مع احترامي لاراء الجميع انه سطحي وتافه عايز واحده تخدمه وتربيله عياله وانا اللي هروح اقوله اسفه مااقدرش اكمل حياتي مع واحد سطحي عند اول موقف باعني مرسيه يافارس علي ردك الجميل Very Happy
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 13, 2008 12:16 pm

بصراحه يا ساره انا رئي ان بلاش نقول احسن ولد نت او بنت نت لان ديه عنصريه ومش بحبها
ثانيا في حاجه مهمه اوى ممكن الولد او البنت من غير ما تدخل نت او منتدي تبقي مش محترمه او خلافه
بس في الحقيقه احنا مجتمعنا بايخد بالمظاهر ولذلك عمرنا ما هيتقدم ابدا
حاجه كمان مدام في حدود واحترام ليه لاء بس مش معني كده ان جواز النت كلوا ناجح
لاء طبعا بشروط ونسبه بسيطه ال ناجحه
والشاب ديه استثناء ومش كلوا كده
وبصي بقي قولي للبنت ديه بكره هيجيلك سيد سيدو ههههههههههه
وشكرا
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت فبراير 23, 2008 12:05 pm

مرسيه علي ردك ياوعد ياعسل بس انتوا فهمتوا غلط هما مش يعرفوا بعض من النت لاء ده جواز صالونات عادي بس هو عرف انها مشتركه في منتدي فسابها وعندك حق والله المجمتع بياخد بالمظاهر هنعمل ايه كل واحد يغير الي يقدر عليه والله المستعان بس مرسيه علي ردكم واهتمامكم Very Happy Smile
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين فبراير 25, 2008 2:13 am

فاهمه يا ساره انو صالونات انا بقول هو رفض عشان هي بتعقد نت ومنتديات
يعني بوضحلك رائي في ارتباط النت وكده
ميرسي
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 26, 2008 1:21 pm

اوكي ميرسيه علي اهتمامك وعلي رايك الجميل ياوعد يا احلي اخت I love you Very Happy
مستحيل الحب يا قلبى

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 2:17 pm

السلام وعليكم والله ايه امل انتي عوزة ايه هوا اللي يربي العيال وكمان يمسح البيت وكمان يطبخ ويخسل وعلى ايه خليكي انتي الرجال وا هوا البنت هههههههه بنات اخر زمان
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 6:25 am

ولله انت الى تافه يا حسام يبنى انت عارف الموضوع الاول عشان تتكلم ايه دخل تربيت الاولاد فى الوضوع
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 6:27 am

ولله انت الى تافه يا حسام يبنى انت عارف الموضوع الاول عشان تتكلم ايه دخل تربيت الاولاد فى الوضوع
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 4:38 am

ماتشتمهوش يافارس عيب هو فهم غلط بس
وبعدين يعني هو في حد اتكلم ولا فتح بقه علي التنضيف لا ازاي احنا نغسل المواعين وايدينا تبوظ وننفض السجاد وضوافرنا تتكسر وايدينا توجعنا ونمسح وانتوا قاعدين تلعبوا فيفا علي الكمبيوتر وفي الاخر مش بنتكلم وفاضل شويه تقولي ساره معلش انزلي هاتي حاجات من السوق ده ردا علي كلامه يعني هههههههههه
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 7:31 am

هههههههههه على فكة انتو وخدين فكرة وحشى جدا عن الجواز يا جماعه الجواز الى بجد الى عاوز يعمل مستقبل بجد لازم يكون فى تعاون بس كل واحد عارف التعاون هيبقا عبارة عن ايه يعنى مش عشان تعاون يبقا نغسل الغسيل ولا نمسح البلاط لا مينفعش ونتى متردوش لينا كدة ولا ايه التعاون بجد هوا انا ممكن نجيب طلابات البيت نساعد فى ترتيب البيت يعنى حجات زى كدة ولله انا خايف فى يوم تقولو رضعو العيال
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 8:36 am

ههههههههههه
يافاااااااااااااااارس مش عيب يابني انتو مفقوسين
هو شويه نحنه في ايام الخطوبه وكلام حب بقي وكده
وبعد الجواز بكام يوم ولا شهر نبقي ايه العيشه فللللللللللللل وبلاش فضايح بقي مش عايزه افسر ض2 ض2
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 8:43 am

ليه طيب ما تشوفى مين السبب
ايام الخطوه تلاقى البنوته زى القمر وا الميكب وا البس ولبرفان اما بعد الحواز وا اول ما الواحد تيجى رجلو فى الفص يا عينى على الى بيحصل يبقا جلبيت الغسيل ديمه وا رحت البصل يا عينى تدوغ

اكمل انا بقا ولا خلينا سكتين
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 10:54 am

هههههههههههههههه
لالا مش للدرجادي الجميل هيفضل جميل يابني ومين قال اني هبقي معفنه وريحتي بصل يعني لاء لاء هنفضل زي ايام الخطوبه نحب في بعض ونلبس احلي هدوم واحلي ميكب وهتبقي كل حاجه حلوه زي الخطوبه واحلي كمان ان شاء الله Very Happy
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2008 7:43 am

بصو انا ليه تعقيب على الموضوع ده ليه لا انى اتجوز واحده بتكتب فى منتدى او حتى بتقعد على النت لو اعتبرنا انها شغاله مثلا مش هتقع مع رجاله فى الشغل وهتكلم واكيد ممكن يهرجو ويتكلمو كده يعنى فيها ايه مدام فى حدود للموضوع ده ليه لا بس اهم حاجه انه يحبها ويخاف عليها وهيه تخاف عليه واهم حاجه لازم يكون ثقه بينهم بس وده راى واسف على الاطاله

اسف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1