منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا Empty
مُساهمةموضوع: صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا   صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 7:30 am

اليوم ولا كل يوم الساعه وليست اى ساعه اتى اليكم باجمل المواضيع على الاطلاق وهيه صحيفه الحاله الجنايه لشرين عبد الوهاب المغنيه وارجو منكم ان تتمعنو فيها سو ف تجدو ما لا يسر فيها وهى انها كانت راقصه اى زمن هذا الذى نجد فيه الراقصات مطرين ونجد فيه الشابات مثل هذه البنت الخليعه فا انظرو واحكمو بانفسكم

صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا 3194427fc8
الملكه

الملكه

مُساهمةموضوع: رد: صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا   صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 8:54 am

اية دة مش معقولة شيرين اولا يا بريق اسمها مش شيرين احمد وهى قالت بنفسهاكدة
وثانيا ازاى يعنى تكون عملت كل دة ومحدش يعرف وكل ده عملتة .الحاجات الموجودة دى حاجات مثيرة جدا لو حقيقية يبقى يا خبر ابيض كل دة مش عارفة بقى اذا كانت حقيقة ولا اشاعة زى الاشاعات ايلى بتطلع عليهم دايما عايزة اعرف منك يا بريق انت متاكد من الخبر دة ولا مجرد اشاعة عليها وميرسى ليك
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا   صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 12:35 pm

لالالالالالالالالالالالا انا مش معاك ي بريق كيد دة ايشاعه هيا ممكن تكون فى بدايت حيتها جنت فى افرح شعبيه ومناطق شعبيه ونا عندى فديو ليها بس انها رقصه لا ي راجل مش معقول

وثانين مش اى حد ادم شرين على الساحه الفنيه عمار الشريعى الى قدمها مش اى حد
https://zekraiat.yoo7.com
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا   صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 3:01 pm

يا جماعه
اول حاجه الصورة من مجله ثانيا الصورة ادامكو تثبت صحه كلامى من غير ما اجيب اسم المصدر لانها من وزارة الداخليه
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا   صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا I_icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 4:37 am

لالالالا اولا انا مش مصدقه ده خالص وثانيا حتي لو بجد ليه نشهر بحد بالشكل ده نفرض انها كانت كده المهم دلوقتي ايه وعامتا احنا كده لما حد يقع او يحصله حاجه كلنا ننزل عليه بالنقد والشماته ومش نقدر ننكر صوتها القوي

ميرسي
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا   صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا I_icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 4:52 am

انا مش بكرها او بنتقدها انا بقول ازاى النقابه من الاول وافقت على الموضوع ده ومين ال سهل انها تاخد كارنيه النقابه وانتو طبعا فاهمينى كلامى كله منصب على مكان واحد مش على شرين وعلى فكرة انا من اكثر المعجبين بصوت شرين ثانيا انا مش بشهر بحد يا وعد وانى اكتب الموضوع ده ان بثبت حجات مش اكتر فى البلد مش على شرين والف شكر
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا   صحيفه الحاله الجنائيه لشرين  فقط  وحصريا I_icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 5:10 am

سورى بريق مش اقصدك انت انا اقصد الصحافه لانها بجد في مصايب كتير بتحصل في مجتمعنا بس هما بقي بيركزوا علي الحاجه ال تعجبهم وبسسسسس ده غير ان الفشاوي كان مدمن وبطل ها نقول ايه ال دخلو الفن وهو كده نصهم اصلا كده يا بريق ده لو دورت علي اصلهم سورى مش تزعل

صحيفه الحاله الجنائيه لشرين فقط وحصريا
صفحة 1 من اصل 1