منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!! Empty
مُساهمةموضوع: حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!!   حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!! I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 11:08 am

الحقيقه ال لفت نظري ان اكتب الموضوع ده هو حمله عمرو خالد جازاه الله كل خير ضد التدخين والمخدرات

بجد انا عن نفسي مش عارفه ايه هو السر اننا نشتري حاجه بدينا ونضيع فلوسنا عليها وفي الاخر بندمر صاحتنا بادينا وبعدعمل احصائيات كتيره اتضح اننا اكتر دوله بتستعمل سيجار في دول العالم

وحاجه كمان ال بيدخنوا دول فاكرين ان لما يبقي زعلان او متنرفز بمجرد ما يشرب سيجار خلاص هيبقي كويس وتمام لاء ده مجرد وهم لانك فاكر كده

لاء وايه لما يبطل ياريت زمايلوا بيسبوه يبعقدوا بقي تريقه وتأليس عليه انت عيل ومش راجل رغم طبها انو العكس وان ده واحد عندوا شخصيه وعارف يتحكم في نفسوا

ليه بقي احنا بننظر نظره مش حلوه للمدمن والمدخن عادي بجد نفس الضرر والاتنين لازم يبقي منبوزين من المجتمع كله

انا عايزه الشباب ال في المنتدي المدخنين يردو عليا ويقولولي بيحسوا بايه لما بيدخونه وايه هيا الاستفاده من ده

وطبعا الباقي كلهم يشرفني ردودهم

ميرسي
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!!   حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 11:50 am

فعلا يا وعد التدخين وا المخدرات ضمرت الشباب نهائى وكل واحد فاكر انو كدة ممكن يكون مبسوط او هينسه الدنيا زى ما بيقولو بس للئسف هوا مجرد خيال او تخدير وبعد كدة بيفوق تانى بيضمر صحتو وا فلوسو على الفاضى من غير اى ايجبيات
https://zekraiat.yoo7.com
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!!   حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 1:03 pm

ميرسي فارس علي مرورك ورائيك ومشاء الله عليك وربنا يحميك من التدخين ومن اي حاجه وحشه
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!!   حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 1:18 pm

ميرسى يا وعد وا الله ما امين انا وا جميع شباب مصر يا رب العالامين
https://zekraiat.yoo7.com

حياااااه بلا تدخين ؟؟؟؟!!
صفحة 1 من اصل 1