منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عبداللطيف سعيد
نجم من نجوم المنتدى
نجم من نجوم المنتدى

تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس Empty
مُساهمةموضوع: تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس   تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 10:56 am

انتو اه حبوكو فى تامر حسنى ده

انا عموما مبحبوش و عشان كده

انا كتبت الموضوع ده

عشان الشباب

و الرجو الرد
[i][center]
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس Empty
مُساهمةموضوع: رد: تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس   تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 3:14 pm

هههههه انا بصراحه مش عارفه الشباب ليه بتكره اوى كده بس عامتا انا بحبوا بس يعني مش لدرجه العبط يعني بحب فيه احساسه وصوته بس زى ما انتوا كشباب بردو بتحبوا نانسي وهيفا سورى لو كنت رديت لان السؤال شكلو كده للشباب فقط

ميرسي بعد اللطيف علي موضوعك
sara m
ساندريلا المنتدى
ساندريلا المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس   تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 2:04 pm

اولا شكرا جزيلا على طرحك لمثل هذا الموضوع اخى عبد اللطيف

ثانيا : مع انى ما تفرقش معايا خالص لا تامر ولا غيره .. بس وعد عندها حق انتوا كشباب بتحبوا نانسي وهيفا.. قوللى انت بقى بتحبو فيهم ايه؟؟
على الاقل وان كان هناك من ينجزب لتامر فهو يملك صوتا جميلا.. اما هؤلاء فلا..
شكرا ض3
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس   تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 3:30 pm

اممممممممممممم اولا موضوغ كويس يا عبدو بس مش حكايت شكلو ولا حاجه هوا فعلا زى ما قالو احساس بى الاغينه الى بيقلها صوتو رائع
ام الاخوان بتوع نانسى وا هيفاء مش كل الشببا بيحب الى انتو بتقولو عليهم دول وياريت تخلو بلكو من الى بتقلو ربنا يخدك يا هيفاء انتى وا نانسى لا نانسى لا
حرام خلينا نقول الحق
بجد نانسى انا بحبها جدا مش عشان شكل ولا مظهر لا ولله بلعكس نانسى صوتها جميل فعلا ولله وا احسسها رائع انا كنت بسمع نانسى من قبل ما تتشهر بجد صوتها جميل وعلى فكرة انتو لو شفتو صورة نانسى قبل عمليه التجميل هتقول دى شكلها غبيه عشان غيرت من شكلها لنها بدج كان شكلها احلا بكتير من دلوقتى

وسورى لنى طولت عليكم
https://zekraiat.yoo7.com
الملكه

الملكه

مُساهمةموضوع: رد: تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس   تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 4:46 am

ميرسى ليك على موضوعك بس عايزة اقولك حاجة تامر عنده احساس وخامة صوت جميلة وبيحس اغانيه ودة ايلى مخلية يوصل للشهرة ايلى هو فيها وبعدين يا فارس نانسى عسوله وهى لو كانت موجوده كانت هتغنيلك شاطر شاطر، وايلى كان.وعمتا يا عبد اللطيف كل مطرب يعنى لية معجبين وناس مش بتحبة عادى يعنى وشكرا ليك ض3
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس   تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس I_icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 4:28 am

يا سلام يا استاذ فارس وبتعترف كمان انك بتحبها كده عيني عينك عامتا وانا كمان بس مش اوى كده لانها صوتها مش حلو اوىىى اليسا تكسب اما تامر انا معاكو كفايه بس احساسه وصوته بغض النظر عن اي حاجه تانيه

تـــــــــــــــــــــــــــامر حـــــــــــــــــــــــــو ســـــــــــحــــــــــس
صفحة 1 من اصل 1