منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 12:16 pm

هل ممكن الصداقه تتقلب الي حب ؟؟ولاه لاء

هل ممكن بقي العكس يعني الحب يبقي صداقه ولاه صعب شويه ؟؟

يعني لما اي علاقه حب مش تنجح فبنقول الرد التقليدي خلينا صحاب واخوات احسن هل فعلا ديه بيحصل ولاه بيفضل الحد ديه كل ما نشوفه بيقلب المواجع والذي مضاه
ميرسي
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 1:14 pm

بصي ياوعد اولا ميرسيه جدا ماقلتش كتير اهو يافارس
ثانيا ممكن اكيد بتتقلب لحب كتيير كمان وانا بقولك عن تجربه يعني
لما بيقربوا ويحسوا انهم متفاهمين وكل واحد بيحس ان ده الي بدور عليه
بيحبو بعض I love you I love you
ثالثا
مستحييييييييييييييييييييييل ان الحب يتقلب لصداقه ابدا او مجرد اخوه ماينفعش والي بيعمل كده بيضحك علي نفسه ده لو حب بجد مش هينفع يتحول لصداقه
انا اعرف مقوله سمعتها قبل كده
اغبي رجل هو من تصور ان الحب يتحول الي صداقه Sad Crying or Very sad
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت أبريل 05, 2008 3:07 am

ميرسي يا ساره علي ردك
بس انا مش معاكي اوى لان مش مستحيل ولاه حاجه افرضي انك حبيتي وحصل اي حاحه وفرقت ما بنكوا واتجوزتي حد تاني مثلا يعني بعد الشر عليكي لازم غصب عنك هتحب التاني لان هو ال قدامك وعيب اوى لو فكرتي في الاولاني وانتي مرتبطه بحد غيرو
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت أبريل 05, 2008 12:11 pm

فهمتيني غلط ياوعد انا ماقلتش هافكر فيه وانا متجوزه غيره لاء غلط
بس نبعد عن بعض وننسي الي حصل مادام بقيت واحده متجوزه خلاص
ده رايي
واختلاف الراي لايفسد للود قضيه
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالجمعة أبريل 25, 2008 2:22 pm

انتو الاتنين غلطانين عارفين ليه اولا الحب مبقاش موجود حاليا لان الموجود دلوقتى حاجه تانيه غير الحب ايه هيه مش عارف بس مش حب المهم انتى بتقولى ممكن الصداقه تبقى حب من الجايز فى حاله واحده انها تكون بجد صداقه بمعنى الكلمه انما الحب يقلب بصداقه مينفعش بالنسبه للراجل عارفين ليه لان الراجل عمرة ما بيقدر ينسى حبه حتى ولو اتجوز مش بيقدر بيبقى قلبه مع حبيبته و طبعا عايش مع التانيه وانا عارف انكو بتقول ده غلط بس الحب ال بجد مش بيتنسى ابدا والراجل لو حب بجد ممكن يدفع عمرة للبيحبها انما ال موجود دلوقتى مش حب وانا اسف انى طولت فى ردى عليكو
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2008 4:16 am

ميرسي بريق علي ردك واسف ايه بس ياريت تنور مواضيعي ديما بردوك

بس سورى انا مش معاك بجد في حب وحب حقيقي كمان يمكن هو مش كتير بس اكيد في مش عايزين نحكم علي اي حاجه من تجارب فاشله سابقه ومش شرط ان الراجل هو ال بيحب حب حقيقي كمان البنت بتحب وتوفي كمان لحبيبها وممكن تفضل فاكراه طول العمر ايه مش شوفت تايتانك Very Happy
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2008 7:21 am

يا وعد مش كل الحب ممكن يبقى حب حقيقى وافلاطون كان اول من حب الحب العزرى وحب واحده محبتوش ولا شعرت بيه فهمتنيى وشيكسبير غلط فى كلمه لما قال ابحث عن المشاكل تجد المراه لان عمر المراه مكانت سبب المشاكل ابدا الا فى الحب لان ممكن تكون سبب موت واحد لو حبها زى روميو وجوليت وتجنن واحد زى قيس وليلى بس انا بجد متشكر انك مهتميه بردودى ومواضيعى واسف على الاطاله
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2008 11:10 am

العفو علي ايه انا ببقي سعيده لما معلق وكاتب زيك يعلق علي مواضيعي يلاه كلمتين حلوين اهم مش تتغر

بس بردو اكيد في حب وحقيقي كمان
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 6:40 am

يمكن ويمكن عشان انا لسه مقابلتوش بقول كده بس برضه متقوعش ان فى حب زى ال قلت عليه ده دلوقتى الموجود دوقتى الفروض يتقال عليه بيزنس
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 3:18 pm

ان شاء الله لما تجرب حب بجد هتعرف ان في حب حقيقي وهتقول وعد قالت ربنا يوفقك
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟   عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟ I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 4:05 am

ربنا يكرمك يا عسل ههههههههههه بس حاسبى تتلازقى هههههههههه من طرف اخوكى بريق Razz

عايزه اجابه واضحه وصريحه ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-