منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟

الكنج
winder
الملكه
ميمو
وعد العيون
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ Empty
مُساهمةموضوع: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2008 8:29 am

هل من الممكن ان ترتبط او ترتبطي بشخص كان مرتبط بزميلك او زميلتك بغض النظر عل نوع ارتباطهم ولو هترفض هبقي ليه ولو هتوافق هبقي ليه
هل شايف انك لو وافقك هتبقي نداله منك ولاه عادي لان كل شيء نصيب
وياريت قبل ما تجاوب بموافقه او رفض تتضع نفسك مكان الطرفين
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2008 8:39 am

مشكووووووووووووووور اختى وعد على موضوعك الرائع وا سؤالك الجميل
انا بنسبالى مش عارف اقول ايه
بس ممكن اقول حاجه هوا فعلا كل شئ اسما ونصيب
بس اعرف الاول ليه كان او ليه سابو بعض عشان سعتها اقدر احكم ى العدل عشان ولا اظلم نفسى ولا اظلمها معايه
يعنى اعرف ايه سبب الانفصال بنهم وفعلا كل شئ اسما ونصيب

مشكووووووووووووور اختى الغاليه على سؤالك الاكثر من رائع
https://zekraiat.yoo7.com
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2008 8:46 am

ميرسي يا فارس عل اهتمامك بس بغض النظر عن السبب انا بتكلم في المبدء العام هل ممكن ولاه لاء لان من وجهة نظر اي حد طبعا شايف نفسوا هو ديما ال مظلوم مش ظالم
الملكه

الملكه

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2008 2:34 pm

لاء طبعا مينفعش ارتبط بحد كان مرتبط مثلا بصحبتى اولا انى مش هقبل على نفسى ارتبط بحد ممكن يرجع فى اى وقت لصحبتى او ممكن كل ما يشوفنى يفتكر صحبتى ولية الواحد يحط نفسة فى الوضع دة ممكن فى اى وقت نختلف مع بعض ممكن يرتبط بواحدة ثالثة اعتقد انها متنفعش خالص النوعية دى من الارتباط
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2008 3:35 pm

ميرسي علي ردك يا ملكه وعندك حق وديه رئي
ميرسي علي اهمامك ومرورك
winder
عضو فضى
عضو فضى
winder

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2008 5:41 pm

انا عن نفسى هارفض حتى قبل ماعرف سبب الرفض
لان صديقى اهم عندى من علاقه لسه ماعرفش هاتوصل لايه
وشكرا على الموضوع الجميل
الكنج
العضوالمميز
العضوالمميز

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 10:00 am

انا برضو عن نفسى طبعا حاجه اكيده انى هرفض علشان دى زميلى مهما اكان وكل شى قسمه ونصيب تقبل مرورى الكنج
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 6:12 am

ميرسي علي ردك يا كنج وعلي مرورك
وعندك حق
new angel
عضو فضى
عضو فضى
new angel

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 12:31 pm

موقف صعب الواحد يتواجد فيه وانا ردى من نفس رأى ويندر

شكرا يا وعد الموضوع
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 3:31 pm

ميرسي كتير علي ردك اخي ويندر وايضا اخي انجل وعلي اهتمامكم
والحقيقه ديه رائي انا كمان اكيد طبعا لان الصداقه اهم من اي شيء
شكرا
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالسبت فبراير 23, 2008 12:17 pm

وانا معاكوا ماينفعش اكون مع واحد واحده صاحبتي كانت بتحبه وهو بيحبها هتبقي صعبه واكيد هي هتبقي زعلانه مني حتي لو مابينتش انها زعلانه وكل حاجه قسمه ونصيب زي مابيقولوا مرسيه ياوعد
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالأحد فبراير 24, 2008 2:05 pm

ميرسي كتير ساره علي مرورك واهتمامك
مستحيل الحب يا قلبى

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالجمعة فبراير 29, 2008 2:19 pm

السلام وعليكم هوا السوال صعب عشان كل وحدا يقول لا بس اعرف هوا سبه ليه وهي رفضه ليه وعشان ايه صحبه يقول لا يعني لو صحبي وحش وهي كويس اقول عليه لا عشان صحبي ربنا محكمشي تكون ليه يبقه انا زيهاقول لا لا طبعان يا جمعه لو بجد انا خيف على صحبي يبقه اخليهم يرجع لبعض على فكرة انا حصلت معيه نفس الحكيه دي بس الاسف صحبي اللي بتقوله عليه فضل البنت عني انا متقلوشي دة مش صحب لا قوله دة مش حب مشكور اختي وعدا على الموضع الراع بس عشان تعرفي لو بجد حصل الموقف دة اكيد هيوفق لو هي كويسه لكن لو مش كويسه اكيد هيفضل صحبه قبل البنت اتمنه ليكيموضيع جديدة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالأحد مارس 02, 2008 2:18 pm

ميرسي كتير اخي مستحيل علي مرورك واهتمامك ورئيك من رايي
ويارب يكون عجبك بجد
ميرسي
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 6:48 am

مع احترامى لكل اصدقائى فى المنتدى كل رد ب لا صح ياريت ال بيرض ب لا يعرف ان ممكن ان تكون دى رزقك وممكن انها من نصيبك لان الزواج والحب والارتباط ده رزق من عند الله واوعى تفتكرو ان انت عشان قلت لا يبقى مش هتخدها لو مكتوبالك هتجوزها ونفس الحكايه بالنسبه للبنات وياريت تعرفو ان مش لازم انها عشان كانت مرتبطه بصديقى ارفض انى ارتبط بيها لا مش كده طب افرضو ان زميلى ال كان غلطان او زملتى هل سعتها المفروض انى امشى على غلط صديقى او صدقتى ولا انى افكر بعقلى واحس بالشعور بتاعى ارجو ان اكون وفقت فى الرد واسف على الاطاله
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟   سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟ I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 8:38 am

ميرسي بريق علي اهتمامك ومرورك اكيد طبعا كل شيء نصيب بس هيبقي في حساسيه بعد كده في التعامل ما بنا لانوا كان مرتبط بصحبتي خاصه لو كانت الانتيم بتاعي وهو يعني خلاص مش في غير ده ما في كتير وطبعا لو في نصيب يبقي خلاص

سؤااااااااااااااااااال بس الاجابه للصرحيح فقط!!!!؟
صفحة 1 من اصل 1