منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! Empty
مُساهمةموضوع: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 2:18 am

سؤال صعب واجابه اصعب طبعا من رحمه ربنا بينا انو مش حدد لنا اليوم ديه امته واله كلنا كان هيتعقد
انا بقي هعمل ايه؟
بصوا اهم حاجه طبعاا مش هدخل نت خالص ولاه حتي منتدي زكريات اوك عشان نبقي علي نور انا بقي واحده خلاص هموت يعني لازم اتقرب من ربنا
اليوم الاول هودع كل صحابي واي حد مزعلني او مزعلاه هصالحوا وطبعا هودع الحبايب وكده يعني Wink
اليوم التاني هعقد مع عالتي كلها واجمهم كلهم طبعا هيصدعوني وكده وبدري عليكي يا حبيبتي وحاجات كده Arrow
اليوم التالت ديه بقي مش هعقد مع حد خالص هصلي بقي فيه وادعي وكده واقره قرءان وانتظر وفاتي المنيه affraid
طبعا انا بهزر وكده لان ديبه حاجه مش متصوره ابدا بس بجد من غير موت ولاه حاجه لازم نبقي بنحب ربنا اوى وكمان بعض جدا ونكون قريبين من ربنا حتي من مرض او موت
طبعا لو سارق حاجه ترجعها لو ناصب علي حد مش تفضحونا بقي طبعا للولاد ال3 ايام دول سجاير لاء وخلافه طبعااااا
البنات بقي بلاش مكياج خالص خاالص في التلت ايام دول وانا اولكوا واللهي ولا لبس اوفر وشتايم في خلق ربنا لاء طبعا انا نصت اهوا وعملت ال عليا وربنا بقي يستر Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
بس يا بيضضضضضضضضه بسسسسسسس

ال يدخل يرد مش يقره ويمشي كالعاده وال بيعمل كده طبعا عارف نفسوا عيييييييب Very Happy
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 5:37 am

هههههههههههه لا انا برد طبعا بس ياوعد دي من رحمه ربنا بينا بجد ان الواحد مايعرفش يوم وفاته وكمان عشان الكفار مايجوش قبل موتهم بيومين ويستشهدوا وكده ويبقوا دخلوا في الاسلام وكمان المسلمين الي عمله مش كويس طول حياته لو عرف ميعاد موته اكيد يعني هيقعد بقي يصلي طول اليوم مش هيقوم من عليي المصليه ويقرا قراااااان ويسبح ويذكر ربنا علي فكره قراءه القران متعه بجد والله ربنا يحسن خاتمتنا جميعا ان شاء الله وميرسيه علي الموضوع الجمييييييييل ده وياريت كلنا نقرب من ربنا اكتر
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 3:21 pm

ميرسي يا ساره مش فصدي عليكي انتي هو في حد زيك اصلا وفعلا عندك حق وربنا يحسن خاتمتنا جميعا
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 3:21 pm

بنسبالى بجد هفرح جدا وهكون سعيد
https://zekraiat.yoo7.com
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 3:47 pm

الف بعد الشر عليك يا فاروس مش تقول كده تاني انت غالي جدا عندنا كلنا الدنيا كلها مش يبقي ليها طعم من غيرك
طبعا الموت علينا حق بس الحياه بردو حلوه
امانه عليك بقي علي المرتباات شويه العيشه صعبه والعيال تعبني اوي وخالتهم ساره مش راضه تخدهم شويه وتريحني هههههههه
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 6:44 am

هههههههههههههههههههه ما لازم تعزرى خلتهم سارة ما بتحب وتيها فى الحب فا اعزريها يا وعد وعلى العموم انا هعملكم كدر خاص لى مشرفين المنتدى
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 11:57 am

علي رءيك يا فارس وقتها مش باديها اصل الحب بهدله بقي ربنا يكون في عونها
لاء يا فالح مش عايزه كادر خاص علي المرتباات
ميرسي
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 1:04 pm

Wink Very Happy
انتو اشتغلتو عليا ماشي
ليكو يوم انتو الاتنين وافرح فيكو واعيب عليكوا زي مابتعملو فيا
الحب بهدله يااختي
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 2:25 pm

هههههههههههههه يا رب يختى يا رب
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2008 7:33 am

هعمل حاجه واحده بس هشوف لو كنت زعلت حد واقوله يسامحنى على ال عملته معها
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالسبت أبريل 26, 2008 11:07 am

يا سلام علي الانجاز يا بريق بس كده بس مش هتعمل حاجه تانيه يعني مثلا تشتريلي كادو حلو عشان ادعيلك وابقي اقرالك الفاتحه

ميرسي
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 6:35 am

يا سلام من عنيه يا احلى وعد انتى تاامرينى بس دا انا عنيه ليكى بس انتى تاامرى وبجد انا اتشرف انى اديى كادوه ل احلى وعد
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 8:49 am

سانكس علي كلامك بس خليك فاكر ان انت ال جابتوا لنفسك انا بشهد المنتدي كلو عليك بصو يا جماعه بريق قال هيحبيلي كادوه Very Happy Very Happy
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 9:08 am

ههههههههههههههه انا شاهد
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 8:10 am

يا سلام من عنيه بجد بس فى حدود اتني جنيه ونص ههههههههههه ياستى ال تامرى بيه من عنيه والله ياسلام انا عنيه لكل المنتدى وانتو تاامرونى يا احلى صحاب بجد انتو زى العسل وانتى اكتر يا وعد انتى زى السكر ورقيقه جدا ها رقيقه جداا Wink المهم انتى شوفى عاوزة ايه وانا اجبهولك او ابقى ابعتيلى رساله بعيد ميلادك على الخاص وانا عنيه ليكى
بريق الملائكه
المراقب العام
المراقب العام
بريق الملائكه

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 8:11 am

بس علفكرة انا زعلان من زمايلى فى المنتدى عشان فارس كان حاطط اعلان المنتدى بتاعى ومحدش سجل فيه
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 10:36 am

لالالالالالالالالالا مش بنا زعل كلو هيسجل ان شاء الله في المنتدي بتاعك وانا اولهم
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 11:53 am

هههههههههه بقي كده يا بريق من جنيه لجنيه ونص كماااااااااااااان ايه الكرم ده كلو يا بني بلاش تبذير ربع جنيه كفايه اوىىىىىىىىىىىىىى lol!
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 11:46 am

ههههههههههههه ايه يا جماعه حكايت الفلوس الى عمالة تطير دى طيب مفيش حاجه لى اخوكو الغالبان فارس
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 1:02 pm

هههههههههههههههه انت غلباااااااااااااان يا فارس لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا انت مش كده خالص

اصلنا هنعمل جمعيه يلاه ابقي ادخل Very Happy Very Happy
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 1:21 pm

بجد اوكى انا موافق بيكام الجمعيه دى
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!   سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 1:29 pm

موافق بجد بس هيا عامتا علي ادنا هي بشلم وانا وساره بفردين انت عارف بقي الحياه صعبه تدخل معانا فرد تالت

سؤال هتعمل ايه لو عرفت انك هتموت خلال 3 ايام ؟؟!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-