منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 7:14 am

السؤال هو ايه اكتر حاجه ممكن تجذبك للبنت كولد وايه هي اكتر حاجه ممكن تجذبك للشاب كبنوته اوكاي عايزه اعرف ايه الاجابه بعض النظر عن انك ممكن تحبيه او تحبيها او لاء يعني انجذاب عادي
ميرسي
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 7:28 am

بصراحه عن نفسى كتير

بس بجد اكتر حاجه بتعجبنى فى البنت اولا كلمها معا الى حوليها .. بس متقليش ازاى كلمها لن دى حاجه بتتحس

اتنين بصراحه عنيها اكتر حاجه بتجزبنى لى البنات بصراحه العنين مجرد اعجاب مش اكتر عشان محدش يفهمنا غلط وربنا يستر بقا مش عشان اتكلمت بصراحه اتفهم غلط
https://zekraiat.yoo7.com
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 1:22 pm

ميرسي يا فاروس علي ردك وصارحتك
ومش تخاف مش هنفهمك غلط يا بتاع العيون انت Wink
انا بقي اكتر حاجه الشخصيه والشهامه والرجوله طبعا بس اهم حاجه يبقي شخصيته قويه مثلا اقوله صباح الخير يضريبني Very Happy
ميرسي
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 1:47 pm

ههههههههههه يضربك ايه يابنتي مش يقدر ييجي جنبك
وانا باردوا احنا بالنسبالنا كبنات مش بنحط في دماغنا شكل الراجل اوي يعني بس مش يبقي معفن يعني لاء عادي هي الشخصيه بس الي بتشدني الشهامه والرجوله في المواقف الي محتاجاله فيها بس وماحدش يفهمك غلط يافارس طبعا كل واحد بيشده حاجه عادي يعني وميرسيه ليكم
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالجمعة مارس 28, 2008 6:53 am

ميرسى لكم انتو وفى حاجه بتهيقلى انا حستها فى البنات بتحبها فى الرجل هيا الجرائه صح ولا انا غلطان ومتخفيش يا وعد هوصى انو كل يوم يديكى علقه
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالجمعة مارس 28, 2008 7:52 am

ههههههههه بقي كده يا فارس بدل ما تقولي اجي ادافع عنك طب انا ولسه حبه انت بقي مش تعقلني
ميرسي يا ساره طبعا معفن ايه لازم يبقي عسسسسسسسسسل بس مش اسود Very Happy
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 4:30 am

هههههههههه مش عسل اسود لاء لاء
انا بحب الجراءه يافارس في الراجل يعني مش يبقي يتكسف من حد سيبوا الكسوف لينا Embarassed Very Happy
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟   سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟ I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 7:33 am

فعلا انا اكتشفت الحكاى دى انكو بتحبو الشاب الجرئ

سؤااال عايزه اعرف اجابتوا منكم ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-