منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مستحيل الحب يا قلبى

طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 1:03 pm

السلام وعليكم طبعان خالص نسيتو حسام بس بجد انا تعبان اوىى مش عارف فين الصح وفين الغلط عوز حدا يقلي هوا ايه معنه الحب دة كان نفسي متكلمشي عن الحب ولا قلبي يعرف معنه الحب اللي تعبني مفشي حدا حساس بيه خالص انت يعم فارس اعمل ايه انا دخل الشات عشان حدا يقلي هوا انا غلطان اني حبيت من قلبي عوز اعرف فى حب ولا لا فى اصدقاء ولا لا بس الرد يكون بل فعل مش هوا كلام وبس
عمري مشفت حدا بيتكلم بصراحه على النت مش عارف دة عيب مني ولا من الناس اللي بتكلم معهم ولا عشان حبيتهم من قلبي يبقه خالص يكون جزتي قلبي ينجرح منهم سوال اخير الحب احسن ولا الاصدقاء اختار مين فيهم الحب ولا الاصدقاء اختار صحبي ولا البنات اللي بحبه عوز رد من القلب مش فلسفه فى الكلام
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالأربعاء مارس 26, 2008 12:44 pm

مش معني اني قسم فلسفه يبقي كلامي هيبقي فلسفه يعني لالالالالالاء
مافيش حد حاسس بيك خالص ونسيينك خالص !!!!!!!!!!!!!!!!!!
مش لازم تختار بين الاتنين ممكن تحتفظ بالاتنين بس حرام عليك والله الي انت بتقوله ده كلام بيجرح اوي
بعد كل ده تقول ماحدش حاسس بيا ولافاكرني ربنا يهديك ياحسام ويحسنلك امورك مش هقدر اقولك اكتر من كده انا تعبت بجد
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 6:45 am

حسام بجد انت غريب وبقيت اغرب اليمين دول بس انا عزرك على اد منا فرحان ونت عارف فرحان ليه لنك اخيرا بعد معانا معاك عرفت وفهمت ان فى حب وفى اصحاب وا حب بجد ولله مش فلسفه ولله العظيم فى حب ولله بس صعب انك تحافظ عليه مش لازم يكون الغلط منك ولا من لناس الظروف يا حسام هيا الى بتتحكم فى الناس دلوقتى ومتناساش ان ربنا كتبلنا كل حاجه فى حيتنا كتبلنا رزقنا وا حيتنتا وا زوجاتنا ازواجنا بس صدقى وبجد ولله فى حب وفى اصدقاء بيحبك اكتر من اى حد تانى ومستعدين يضحو بى نفسهم عشانك لنك فعلا انسان يساهل على اد منك مجنون سورى يعنى وشعنون وا (لاسع ) بس ولله قلبك طيب جدا ونا اكتر واحد عارف حسام بجد بس مش كلتو انو هوائى وا دماغو مقفول ومش بيحب ياخد بى نصيحت حد ولا راى حد الى فى دماغو فى دماغو ومحدش يقدر يغيرك يا حسام غير لما تجرب الحياة وتشوف الناس ونت لوحدك هتعرف ان فى حب وفى اصدقاء ولا لا وحكايت انك تختار الصاحب ولا الحبيب فى فرق قبير يا حسام بنهم انت كدة زى الى بيقول يا اختار الحبيب يا اختار اخويه ومينفعش تستغنه عن حد فيهم ابدا لن التنين انت من غيرهم متعرفش تعيش وا يا ريت تفهم كلام ومتقلش عليه فلسفه احنا ولا بنتفلسفه ولا حاجه احنا بنقلك الصراحه لننا مش عوزين منك حاجه ولا منتظرين منك حاجه بس نفسنا بجد تكون اسعد انسان فى الدنيا ولله يا حسام فى اتنين بيعتبرك اكتر من اخوهم وا فى وحدة معتبراك اغلا من نفسها بس للئسف متزعلش منى هيا خصارة فيك خصارة فيك طلامه هتفضل قافل دماغك وبس لو فتحت مخك شويه وا سمعت كلام الناس وفهمتو ومنغير عناد ولله هحتب بجد وهتحب الدنيا كلها يبنى انا سعات بحس انك مخنوق من نفسك دنتا عئتنى بجد على العموم زى ما قالت سارة ربنا يهديك يا رب ويكرمك

وسرى لنى طولت عليكم بس غصب عنى ولله لنى بجد تعبت تعبت تعبت منك يا حسام
https://zekraiat.yoo7.com
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 1:31 pm

بجد مش عارفه اقول ايه بعد ال قالو فارس وساره
بس يا حسام مش تكبرالمواضيع كده انت مش عارف غلوتك عندنا ولاه ايه واللهي وانا بحلفلك في حب وحب كبير كمان وكمان في صداقه خير دليل احنا مع بعض شوف بنحب بعض اد ايه
بص بقي مش تزعل حد منك بالكلام ديه لانوا بجد يزعل انك مش مقدر حبنا ليك وحب ناس تانيه كمان ليك
اوعه بقي تقول كلام زى ديه تاني ماشي يا اس اس اتفرسي بقي يا ساره بدلعوا اهو lol!
ميرسي
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 2:17 pm

دلعيه ياختي عادي مش هتفرق كتير يعني
انا عايزه اعرف حاجه بس اجابه لسؤال بسيط
هو بيعمل كده ليه؟بس هو ده الي عايزه اعرفه افهم بس مش اكتر
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالجمعة مارس 28, 2008 6:58 am

لنو مجنون يا سارة هيكون ليه يعنى
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 6:34 am

انا احتج انا احتج
لا يافارس هو مش مجنون لاسع بس مجنون لاءهو تعبان بس التعب طول شويه ادعوله يطلع من حزنه ده ويفوق شويه
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 7:38 am

هوا مش فى حزن يا بنتى انا عارف حسام مالو وفعلا ولله ربنا يكون فى عونو ولله بس هوا لو يبطل هبل وا هوا اعارف هبل ايه ولله هيكون كويس جدا
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 5:52 am

ربنا يكون في عونه مش لازم اعرف ماله المهم يرجع زي الاول زي ماكان زمان بس بجد طول اوي
مستحيل الحب يا قلبى

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 2:49 pm

السلام وعليكم كيفك يا رب ديمن تكونه بخير انا سعيد اوىى عشان سمعت رايكم وكمان سعيد عشان لقيت حاجه كنت عزيزة عليه كتير بس زي ما قلت مش كل حاجه بل كلام اوله انت يا فارس كنت محتجك جنبي بس الاسف كل شويه تقلي كام يوم وهجي كام يوم وهي ميرسي يا سارة على كل كلمه قلتيه كل اللي اقدر اقله اطلعي اللي القمر شوفي هوا هقلك ايه عني هيقلك عمري منسيت كلمت حب من قلب يدمنه يسمع صوت حبيبه ميرسي وعد انا عارف كلامي بزعلكم مني بس انا عوز يكون فى حل دا لو مش مجرد على النت وبس انا بحس اني بتكلم مع نفسي لما مش بلقي حل يا رب ميكون حدا زعل مني مشكور اللي فى المنتدي
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 3:40 pm

حل لايه ياحياتي
بيتهالي ان مافيش مشاكل ولا حاجه يمكن يكون وانا مش عارفه بس الي انا عارفاه دلوقتي انك
وحشتني بجد
مستحيل الحب يا قلبى

مُساهمةموضوع: رد: طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء   طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء I_icon_minitimeالسبت أبريل 05, 2008 4:42 pm

السلام وعليكم
بحبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك

اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

وحشتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي

والله تعبن من غيرك حساس بخوف

طول عمري بفكر فى الحب وفين الاصدقاء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-