منتديات زكريات



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 وداع يا حب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 810
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 24/01/2008

مُساهمةموضوع: وداع يا حب   الأربعاء مارس 19, 2008 9:01 am

وداعا يا قلبى
وداعا وما بك من حب ضاع
وداعا ولا داعى للنزاع
فالدنيا خلقت للمتاع
فلا تحزن على شىء قد ضاع
فلا أمل باقى
والحب قد ذهب للقاع
سيعرف الطير الاسير حرية الإنطلاق
سيتخلص من قيودة ويحلق فى السماء
وداعا يا قلبى ولا تحزن على حكم قدرى
فكل شىء مكتوب إينما ذهبنا او هربنا
فالنبض بك يسرى والزمن بك يمضى
وشكرا يا قلبى على اخلاصك فى حبى

ومعذرة يا قلبى فإنى عذبتك بيدى
فسامحنى ولا تتركنى وحدى
فقد خدعتنى عواطفى
وداعا يا قلبى واقفل بابك
وداعا ولا تعطى لغيرة مفتاحك
حتى لا يتجدد ثانيا عذابك
وداعا يا قلبى
ودعا يا حبى

_________________


[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zekraiat.yoo7.com
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

عدد الرسائل : 840
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 10/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: وداع يا حب   الأربعاء مارس 19, 2008 4:05 pm

لالالالالالالالالالالالالا انا كده ابتديت اشك انك اخدت صابونه رغم ان مش ممكن ديه يحصل ابدا
بس جميله اوى وعلي راي المثل لاتبكي علي اللبن المسكوب مش فاروس ال ينكسر بسرعه كده
ميرسي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 810
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 24/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: وداع يا حب   الخميس مارس 27, 2008 7:18 am

مشكور يا وعد على كليماتك الجميله وعلى ردك الجميل بس الكلام دة كان زمان مش دلوقتى

_________________


[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zekraiat.yoo7.com
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 810
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 24/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: وداع يا حب   الأحد مايو 04, 2008 9:26 pm

________

_________________


[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zekraiat.yoo7.com
sara m
ساندريلا المنتدى
ساندريلا المنتدى


عدد الرسائل : 144
تاريخ التسجيل : 08/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: وداع يا حب   الثلاثاء مايو 06, 2008 7:23 am

ولما انت كاتبه من زمان مش تعرف الناس اللى زى وعد علشان ما تتفهمش غلط
وشكلك يبقى وحش
ما علينا..
تصدق يا فارس كلامك الحزين بيبقى اجمل .. وبحس انه ملئ مشاعر تنم عن خبرة واسعة..
بس ما تكتبش حزين تانى من قلبك.. انا ما صدقت ان كل الحزين يبقى من الماضى
ربنا يسعدك يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 810
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 24/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: وداع يا حب   الأربعاء مايو 07, 2008 1:04 pm

يسلمووووووو سارة على مروك ورايك الرائع بنسبالى يسوى الكثر ولكثير

_________________


[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zekraiat.yoo7.com
 
وداع يا حب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات زكريات :: قلم فارس الليل-
انتقل الى: