منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! Empty
مُساهمةموضوع: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالإثنين مارس 10, 2008 3:44 pm

الحقيه الموضوع ديه انتشر جداااااااااااااااااا وبقي في منتهي اله الادب ومش لائيه ليه اي مبرر خالص وهو مزولات والمعاكسه يعني ببساطه هو بيستفيد ايه من ديه طبعا ما فيش ولاه ليه اصلا بيعمل كده طبعا ما فيش اجابه
وبصراحه كان زمان اخر حاجه ممكن يقولها انتي جميله او اموره دلوقتي بقي كلام بجد وحش اوى ومش محترم وحتي لو انتي ماشيه مع والدك او خطيبك كمان
بجد نفسي الائي سبب بس اعتقد انوا تعود مش اكتر
ومش عايزين نجيب العيب عند الينت ديما واللهي سعات بتبقي في منتدي الاحترام وبردو يحصل يعني هو خلاص وصل لدرجه مرض وانوا مش عارف يميز خلاص بين الكويس والوحش
لاء وايه بقي كمان مش ولاد بس بنات كمان بجد ربنا يستر من الزمن ديه
عايزه اعرف رايئكوا بس بجد طبعاااا شباب المنتدي مش فيهم حد بيعاكس انا واثقه موووت فيم
ميرسي
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 11, 2008 7:47 am

اولااشكر وعد على موضوعك الجميل وا المفيد

بس عاوز اوضحلك حاجه

اى شاب لو حد زنقو هوا وبيعاكس وقلو يا اخى بتعمل كدة ليه عيب عليكمعندكش اخوات
عرفه هيقلو ايه هيقلو ما هيا لو مشيهكويسوالبسه عدل مش هعكسها ولا اقلها حاجه

فى ناس فعلاعندها حق فى الكلام دة وفى ناس بقا المعكسه مرض عندها

زى واحد صحبنى هنا يا رب يخش ويشوف الموضوعك يوم ما ربنا يعكسو مش بيعاكس لا بيشتم وا هوا اعرف نفسو كويس وجبلى انا مشاكل كتير بشسبب الحكايه دى

عشان مطولش عليكم
انا من رايى بجد ولله

لو البنت تمشى محترمه فى الشارع ويبطلو البس الى هما بيلبسو مفيش حاجه هتحصل

لن بصراحه اليميندول البنات كاسيات عاريات ومش كلهم فى بنات كتير كويسهجدا ولله وا مئدبه جدا بس فى مثل بيقولو الحسنه تخص وا السيئه تعم
https://zekraiat.yoo7.com
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 11, 2008 8:10 am

والله عندكوا حق فعلا
وفي اسكندريه بقي اصخم وادل وده من علمات اقتراب يوم القيامه الكاسيات العاريات ربنا يثبتنا والله العظيم يافارس لو حتي ماشيه مع عيلتي مش هقولك صحابيلا عيلتي كمان الكلام بيتقال مع ان اللبس محترم والله لا بنطلون ولا ضيق ولاحاجه عاااااااااادي
بس تقدر تقول مرض تعود ماتعرفش والله ربنا يهديهم ويثبتنا
بس انا ماقدرش اعمل زي مابتقول اقف اكلمه واقله ماعندكش بنات اخواتك ازااااااااااااي ممكن لو حد معايا يكلمه ااوكي لكن انا مش ينفع وعلي راي المثل سوري يعني
لو الكلب هوهو في الشارع هقف اهوهو ولا امشي همشي طبعا وسوري مش اقصد اساءه لحد لاني واثقه فيكوا
طولت عليكوا معلش
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 6:43 am

ميرسي فارس علي ردك بس مش عايزين نظلم بجد سعات بنات بتبقي محترمه جدا ويقولها كلام يجرحا يعني هو بقي بجد مرض فيهم
ومين صحبك ديه قول قول مش هفتن Question Exclamation
ميرسي
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 6:46 am

شكرا ياساره يا عسل علي اهتمامك وردك وفعلا انا من رايك ولاه تديه اهميه خالص لانك لو رديتي عليه كلو بقي هيبص ويعرف وكده ويقولوا هي ال مش محترمه وترد عليه ليه ما انتي عارفه ال في الشارع يبقوا متسلقين علي اي حاجه تسلي وقتهم
حلوه هوهو ديه Smile Smile
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 9:08 am

ههههههههههههههه هوهو لا حلوة فعلا
بس على فكرة انا بقول مش تقف وقلو عندك اخوات ولا لاء مش قصدى بقول لو اى حد قلو كدة مش هيا الى تقول

وثانين هيا متقفش اصلا لنها لو وقفت يبقا عوزة تتهزق لنو هوا ولد ومش هتفرق معايه الكلام فى الشارع وهيبقا غلط ليها هيا
https://zekraiat.yoo7.com
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 12:29 pm

صح ياعم فارس ما انتوا تعاكسوا وترموا الكلام علينا وفي الاخر احنا تكون وحششششششششششششين عشان وقفنا ردينا
ياعيني علينا يا احنا غلابه والله بس احسن هعيط
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!   مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟! I_icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 1:52 am

لالالالالالالالالالالا يا ساره ما عاش ولاه كان ال يقول علينا غلابه هما ال غلابه مش احنا
بس فارس عندوا حق علي ايه تعلي صوتك في الشارع وكده لانك بنت

مزولات الشباب حاجه انتشرت جدا وشيء محزن ؟؟؟!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-