منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مجرد عادات وتقالييييييييد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مجرد عادات وتقالييييييييد Empty
مُساهمةموضوع: مجرد عادات وتقالييييييييد   مجرد عادات وتقالييييييييد I_icon_minitimeالسبت مارس 08, 2008 12:13 pm

انا اتكلمت مع ناس قبل كده في موضوع فتره الخطوبه مش مصريين وانتقدوا التقليد ده كتير
وقالوا ان ده غلط ازاي بنت تخرج مع واحد من غير محررررررررررم
لمجرد انها خطيبته والمهم ان العائله بتساعد علي كده انا الصراحه اتحطيت في موقف صعب وان ما اجتمع رجل وامراه الا وكان ثالثهما الشيطان
بس رديت وقلت ان لازم يبقي في فتره خطوبه عشان ندرس بعض يعني لو البني ادم ده فيه عيب ما اقدرش استحمله يبقي اسيبه احسن ونبعد لان حياتي مش هتبقي سعيده معاه
والرد كان جاهز بان اني اسال عليه براحتي قبل الموافقه عليه لكن مافيش خروج وكلام من ده الا قبل كتب الكتاب بايام معدوده عشان بيشتروا هدوم وانتي بقي لما تلاقي فيه العيب ده هتروحي رامياله الدبله ومرجعاله شبكته
وانا طبعا رديييييييييييييت وقلت لازم فتره الخطوبه لان في حاجات مش بتبان من اني اسال عليه لازم في مواقف تحصل ادامي عشان اشوفه بيتحمل المسئوليه ولا لاء حاجات تانيه كتير مش بتبان غير في المواقف الحقيقيه
والرد كان ده مش سبب يخليكي مع واحد مش محرم
وانارديت باني مادام متربيه كويس وواثقه في البني ادم ده خلاص ايه المشكله
عايزه اعرف رايكوا بقي في ناس فعلا عندنا مش بتخليهم يخرجوا لوحدهم يااما مع العيله او بياخدوا معاهم حد
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: مجرد عادات وتقالييييييييد   مجرد عادات وتقالييييييييد I_icon_minitimeالسبت مارس 08, 2008 12:22 pm

موضوعك جميل يا ساسو وعندك حق فيه حاجات كتير بتبقي مجرد روتين مش اكتر
يعني حاجه زى الخطوبه ناس تعقد تقول حرام ومش عارفه ايه رغم انو مش من حق اي حد في الدنيا يحرم او يحلل حاجه خالص
يعني من حق الاتنين يشفوا بعض ويعرفوا بعض كويس اوى عشان العلاقه تنجح وزى ما قولتي مدام في حدود واحترام يبقي اوك
بس في حاجه الاهالي بيخوفو منها وهي انها تطول وكده ومش يحصل نصيب عشان كده بيخافوا هما بردو مش اعدئنا وبصراحه في بنات عايزه الحرق وبتبقي فاضل شويه وتقولي لخطبها بات معانا وهو كمان عايز ديما خروجات وفسح واما يفركش ويقولها انتي نكديه
ميرسي
ساره
صاحب بيت
صاحب بيت

مُساهمةموضوع: رد: مجرد عادات وتقالييييييييد   مجرد عادات وتقالييييييييد I_icon_minitimeالسبت مارس 08, 2008 12:29 pm

ههههههههههههه ناقص يبات معهم عشان تبقي كملت بس انا اظن من حقنا فتره الخطوبه عشان افهم البني ادم الي هكمل معاه بقيه حياتي مادام انا متربيه كويس وعارفه حدودي خلاص مرسيه لردك واهتمامك ياجميل

مجرد عادات وتقالييييييييد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-