منتديات زكريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زكريات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!! Empty
مُساهمةموضوع: ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!!   ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!! I_icon_minitimeالأحد فبراير 24, 2008 3:38 pm

الموضوع هو ان اي بنت او اي شاب ممكن يحب حد ويعجب بيه لاكن لمجرد انو يعرف انها مطلقه او حتي كانت مخطوبه ومش حصل نصيب ياخد ديلوا في سنانوه ويمشي مش عارفه ليه وطبعا ربنا انتقم من ال بيعملوا كده وطلع الخلع بقي احنا كمان كده الرجل المخلوع ماحدش بيرضي بيه بردو مش عارفه ليه رغم انوا من الممكن ان يبقي الطلاق او الخلع لسبب تافه او مش ليهم زنب فيه يعني عادي وزى ما انتي بتزعلي لما مش حد يرضي بيكي لانك مطلقه طب ليه بقي مش بترضي برجل مخلوع ما هيا هيا للاسف لان مجتمعنا بتاع مظاهر جدا يعني هو يقول وانا ليه اخدها مطلقه مش يمكن تبقي وتبقي ؟؟؟!!
وهي كمان هتقول مخلوع يعني مش كويس امال ليه مراتوا خلعتوا ؟؟؟!!
مش خلع وطلاق وبس ديه حتي المخطوبه كمان بتترفض طب ليه بقي
علي فكره انا مش بقول كده عشان الشباب يتجوزا مطلقات او البنات يتجوزا مخلوعين لاء انا قصدي علي ال ظروفه تسمح وتحتمل ذالك يعني ال سنوا كبير اوخلافه
عايزه اعرف ايه وجهة نظركوا
وانا علي نفسي بصراحه اخاف ارتبط برجل مخلوع لانوا كان يطلق احسن ما يتحط في الموقف ديه
شكراااااااااااااااا
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!!   ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!! I_icon_minitimeالإثنين فبراير 25, 2008 2:35 pm

بجدموضوع رائعيا وعد وا مهم جدا بس عاوز اقلك حاجه ان الراجل ينحلع فى اسباب كتير انو ميطلقهاش فى الاول اولا يكون بيحبها مثلا او مش عاوزيخرب بيتو عشان موضوع تافه وسورى يعنى معزم النساء عن المشاكل العئليه اسهل كلمه عندها طلقنىىىىىىى طقلنىىىى وترفز ميت ابو الى جابو يغايت لما يتقلها لو هوا راجل صبرو وا خايف على بيتو ازا كان فى اولاد او مفيش بيصبر اما هيا بتكون متنرفزة وا عصبيه وا عوزة تطلق وبس وا اها لو كمان امها مكنتش رضيه على الجوازة من الاول وكانت عوزة تجوزها لى ابن اختها تخربها اكتر انتى ايه الى يخليكى تعيشى معاه انتى لازم تتطلقى وتهخدى سيدسيدى سيدسيدو ايه ما خلصتحكايت السيبد دلوقتى المهم عشان كدة لما متلقيش صرفه انها تتطلق منو تخلعو او زى فلم محامى خلغ خلعتو خلعتو ليه عشان بيشخر طيب دة كلام سورى يعنى عشان مطولش اكتر من كدة معزم النساء نقصين عقل سور وا ااتمنا محدش يزعل منى واسورى على انى طولت عليكم
https://zekraiat.yoo7.com
وعد العيون
المشرفه العامه
المشرفه العامه
وعد العيون

مُساهمةموضوع: رد: ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!!   ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!! I_icon_minitimeالإثنين فبراير 25, 2008 3:06 pm

ميرسي علي ردك الجميل يا فارس وطولت ايه يا راجل ديه منتداك احنا ضيوف خد راحتك علي الاخر
بس يا فارس مش كل الستات بتبقي لسعه يعني ولما تتنرفز تقولي طلقنييييييييي يعني اكيد فيهم عاقلين شويه حتي طبعا مش زي عقلكم انتوا يا رجاله ربنا يحفظكم كمان وكمان قول امين
يعني اكيد في ال بتخاف علي بيتها وولادها وسيتوا بقي يخدها مساله عند ومش يرضه يطلق فهي يا عيني تتطر تتطلب الخلع وزى ما انت استشهد بفليم انا كمان بقولك اريدا خلعا كان عندها حق لطلب الطلاق لاكن هو عاند معاها فعملت كده ولما حس ان الموضوع بدءت يبقي في صالحها رجع يجر ناعم ههههه
سورى طولت عليك بس طبعا فدايا
ميرسي فارس
ميمو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ميمو

مُساهمةموضوع: رد: ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!!   ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!! I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 26, 2008 1:58 pm

اولا انا هنا مش صاحب منتدى ولا حاجه انا مجرد ضيف عليكو هنا انتو الى اصحاب المنتدى وا اصحاب هاذا البيت ونا مجرد ضيف عليكم وا اتمنا اكون ضيف خفيف عليكم وبجد موضوعك جميل
https://zekraiat.yoo7.com

ما اخدهوش يا بابا ما اخدهوش ؟؟؟!!!
صفحة 1 من اصل 1